Новини від СЕАТ
17.12.2020

Новий SEAT Leon отримав п’ять зірок за новими, жорсткішими правилами рейтингу безпеки Euro NCAP

Новий SEAT Leon став одним з перших автомобілів, що стикнулися з новими, більш вимогливими стандартами
1

>  Нова фронтальна центральна подушка безпеки, передбачена у базовій комплектації, дозволила моделі Leon нового покоління забезпечити відповідність жорсткішим вимогам та отримати найвищу оцінку

> Перевірку в Euro NCAP проходили версії нового SEAT Leon з обома варіантами привода - з двигуном внутрішнього згорання та з гібридним приводом із заряджанням від мережі

 > SEAT Leon забезпечує високий рівень безпеки пасажирів (як дорослих, так і дітей) та уразливих учасників дорожнього руху 

 > П'ятизірковий рейтинг SEAT Leon слугує додатковою демонстрацією зусиль бренду, спрямованих на розробку найбезпечніших автомобілів з використанням найсучасніших технологій 

Марторель (Іспанія). Новий SEAT Leon отримав п'ять зірок у рейтингу безпеки Euro NCAP. Такий результат є демонстрацією якості робіт, виконаних на етапі розробки Leon з метою створення одного з найбезпечніших на ринку автомобілів, особливо з урахуванням того, що 2020 року методи випробувань Euro NCAP стали складнішими.

Головна зміна в процедурах випробувань Euro NCAP на 2020 рік полягає у включенні рухомого бар'єра до умов тесту на фронтальне зіткнення рухомого автомобіля, який замінив більш «м'який» тест на зіткнення з бар'єром зі зміщенням. Такий тест допомагає організації оцінювати захист пасажирів усередині автомобіля, а ще дає змогу оцінити роботу структурних елементів передньої частини.

Але це не єдина зміна процедури випробувань. Умови тестів на бокове зіткнення з бар'єром оновили і зробили їх жорсткішими, включивши поправки на швидкість і масу, що застосовуються під час оцінки захисту ближніх до сторони удару пасажирів. Крім того, Euro NCAP вперше оцінює захист дальніх від сторони удару пасажирів, приділяючи основну увагу захисту водія та потенційній взаємодії між водієм та пасажиром переднього сидіння.

Euro NCAP зробила додатковий акцент на системах запобігання зіткненням та допомоги водію останнього покоління та впровадила нові сценарії оцінювання технології автономного екстреного гальмування, в тому числі під час руху заднім ходом та при перетині траєкторії під час проходження повороту. Крім того, до переліку тестів, у рамках яких перевіряють допоміжні системи безпеки, включено систему оцінювання систем моніторингу стану водія, що призначені для виявлення втомленості та відволікання водія. 

«Ми дуже пишаємося тим, що новий SEAT Leon отримав найвищу оцінку рейтингу Euro NCAP в усіх варіантах - з 5-дверним кузовом та у версії Sportstourer, з двигуном внутрішнього згоряння та з приводом PHEV, продемонструвавши блискучий результат під час оновлених та неймовірно складних випробувань безпеки за правилами 2020 року. Це підтверджує акцент, який ми робимо на безпеці, та підтверджує нашу відкритість до інтеграції нових технологій, як пасивних, так і активних, для досягнення цієї мети», - сказав д-р Вернер Тієтц (Dr Werner Tietz), Віце-президент «SEAT» з досліджень і розробок.

Безпека як частина його ДНК

Цілий комплекс новітніх систем безпеки, що використовують комбінацію даних датчиків, дає змогу новому SEAT Leon бачити дорогу перед собою як ніколи раніше, і що не менш важливо, адаптуватися до мінливих сценаріїв керування.

Такі системи, як система автономного екстреного гальмування «Autonomous Emergency Braking», асистент зміни смуги «Side Assist»* та асистент виходу з автомобіля «Exit Assist»*, система розпізнавання дорожніх знаків «Traffic Sign Recognition»*, асистент руху в заторах «Traffic Jam Assist»*, асистент керування дальнім світлом «Light Assist»* та превентивна система безпеки «Pre-Crash Assist»*, працюють в унісон, створюючи захисну «оболонку» довкола автомобіля та його пасажирів.

Наприклад, система «Pre-Crash Assist», виявивши ймовірність дорожньо-транспортної пригоди, реагує протягом 0,2 с. Система натягує ремені безпеки, вмикає аварійну світлову сигналізацію, закриває вікна та люк даху, допомагаючи захистити салон.

З урахуванням наявності семи подушок безпеки, у тому числі нової фронтальної центральної подушки безпеки у базовій комплектації, системи контролю дистанції спереду «Front Assist» з підтримкою розпізнавання автомобілів, пішоходів та велосипедистів, системи об'їзду перешкод «Emergency Steering Assist» та асистента проїзду перехресть «Junction Assist», асистента утримання в межах смуги «Lane Assist» та системи екстреного виклику «Emergency e-Call» новий SEAT Leon належить до найбезпечніших автомобілів сучасності навіть з урахуванням нових методів випробувань Euro NCAP.

Наприклад, нова фронтальна центральна подушка безпеки, передбачена у базовій комплектації, запобігає можливому контакту між головами водія та переднього пасажира у разі бокового зіткнення.

На додачу до розпізнавання автомобілів, пішоходів та велосипедистів, до складу системи контролю дистанції спереду «Front Assist» також входять система об'їзду перешкод «Emergency Steering Assist» та асистент проїзду перехресть «Junction Assist». У процесі втручання системи «Front Assist» після повороту керма водієм для об'їзду перешкоди система «Emergency Steering Assist» здійснює точно виважене втручання в керування та за потреби пригальмовує, щоб допомогти визначити оптимізовану траєкторію об'їзду.

Дані випробувань підтверджують теорію

Перевірку в Euro NCAP проходили версії нового SEAT Leon з обома варіантами привода - з двигуном внутрішнього згорання та з гібридним приводом із заряджанням від мережі, продемонструвавши високі результати за всіма критеріями: дорослі пасажири - 92 %, діти - 88 %, вразливі учасники дорожнього руху - 71 % та допоміжні системи безпеки - 80 %.

Euro NCAP проводить оцінювання своїх методів випробувань кожні два роки, і стандарти 2020 року стали найжорсткішими за всю історію. Компанія SEAT рішуче налаштована продовжувати розробку автомобілів, які будуть демонструвати блискучі результати під час тестів незалежно від того, наскільки жорсткими вони можуть стати.