Новини від Ауді
20.09.2019

Новий Audi RS7

«Audi RS 7 Sportback - наша інтерпретація п'ятидверного високопродуктивного купе з дизайном розкішного туристичного автомобіля, - сказав генеральний директор Audi Sport GmbH Олівер Гофман. - Удосконалення автомобіля задля додаткового підвищення комфорту під час повсякденного використання в поєднанні з неймовірною динамікою дало нам можливість створити унікальний спортивний вид транспорту для клієнтів, яким потрібні автомобілі з вражаючим дизайном».
Audi A7

Інноваційний: дизайн екстер'єру

Новий Audi RS 7 Sportback вирізняється приземкуватою поставою. Розширені колісні арки підкреслюють дійсно спортивну сутність високопотужної моделі від Audi Sport. Надзвичайна ширина - аж ніяк не оптична ілюзія: у районі передніх крил вона становить 1950 мм, що на 40 мм більше порівняно з Audi A7 Sportback. Новий Audi RS 7 Sportback має спільні з купеподібними лініями базової моделі риси, але тільки у чотирьох зонах: капот, дах, передні двері і кришка багажного відсіку. Завдяки унікальним елементам дизайну у стилістиці RS цей розкішний туристичний автомобіль довжиною 5009 мм має абсолютно своєрідний характер.

Передня частина нового Audi RS 7 Sportback вирізняється широкою і пласкою решіткою Singleframe без контрастного обрамлення. Захисна решітка радіатора з традиційною для серії RS тривимірною структурою у вигляді бджолиних стільників залишилась глянцевою чорною. Впевнений стиль доповнюють великі передні повітрозабірники та вертикальні планки глянцевого чорного кольору. Горизонтальна планка має виражений нахил у напрямку передньої частини.

При погляді у профіль новий Audi RS 7 Sportback вражає чітко окресленими лініями та плавними вигинами поверхонь, що нагадують м'язи спортсмена. Занижена плечова лінія зміщує візуальні акценти донизу, тоді як лінія вікон у задній частині кузова піднімається, створюючи відчуття динамізму, навіть коли автомобіль стоїть на місці. Накладки порогів у стилі RS з чорними вставками посилюють виразне відчуття руху вперед, яке викликає високопотужна модель Sportback.

Вигнута задня кромка кузова та світлова смуга, що з'єднує задні ліхтарі, належать до найбільш характерних особливостей дизайну Audi RS 7 Sportback. На швидкості 120 км/год з кришки багажного відсіку висувається спойлер. Випускна система RS з розташованими з обох боків великими хромованими патрубками овальної форми розміщена під бампером у стилі RS із заднім дифузором та декоративними елементами глянцевого чорного кольору. До переліку стандартного оснащення нового Audi RS 7 Sportback входять світлодіодні фари. Доступні як опція світлодіодні фари RS Matrix з лазерним освітленням і темним обрамленням та світлодіодні задні ліхтарі оснащені динамічними покажчиками повороту, які відтворюють розроблену ексклюзивно для версії RS анімацію при замиканні та відмиканні автомобіля.

Потужність Audi V8: система привода

Двигун 4.0 TFSI нового Audi RS 7 Sportback розвиває потужність 441 кВт (600 к.с.) і видає крутний момент 800 Н·м у широкому діапазоні - від 2050 до 4500 об/хв. Високопродуктивний Sportback розганяється до 100 км/год усього за 3,6 с. Максимальна швидкість обмежена електронікою на рівні 250 км/год, і цей ліміт можна підняти до 280 км/год за рахунок пакету Dynamic та до 305 км/год за рахунок пакету Dynamic plus.

Завдяки системі м'якого гібриду (MHEV) з основною електричною системою з напругою 48 В двигун 4.0 TFSI поєднує максимальну продуктивність з високою економічністю. За умови помірного прискорення стартер-генератор з ремінним приводом здатен регенерувати до 12 кВт електроенергії, яка накопичується у літійіонній батареї. Якщо водій відпускає педаль акселератора на швидкості від 55 до 160 км/год, система керування приводом обирає один з двох варіантів: залежно від ситуації на дорозі та поточних налаштувань динамічної системи керування Audi drive select новий Audi RS 7 Sportback здійснює рекуперацію енергії або рухається накатом з вимкненим двигуном. Коли водій натискає на педаль акселератора, стартер-генератор з ремінним приводом знову запускає двигун. Завдяки технології MHEV можна рухатися у режимі «старт-стоп» на швидкості до 22 км/год. Щойно автомобіль попереду нового Audi RS 7 Sportback починає рухатися, двигун знову запускається, навіть якщо натиснена педаль гальма. Завдяки технології MHEV зниження витрати пального може сягати 0,8 л на 100 км.

Система відключення циліндрів COD (cylinder on demand) - ще один елемент арсеналу автомобіля, призначений для боротьби за економічність. Під час руху на вищих передачах з низьким або середнім навантаженням та низькою або середньою частотою обертів двигуна ця система деактивує циліндри 2, 3, 5 і 8, зупиняючи процес впорскування та запалювання і закриваючи впускні і випускні клапани. У режимі роботи на чотирьох циліндрах робочі точки зміщуються на активні циліндри з вищим навантаженням, тоді як деактивовані циліндри продовжують працювати практично без втрат, як газові пружини. Коли водій натискає на педаль акселератора, вони миттєво підключаються. Кожне перемикання триває лічені мілісекунди і відбувається практично непомітно для водія і пасажирів.

Чотирилітровий двигун видає насичений і спортивний звук справжнього Audi V8. А завдяки динамічній системі керування Audi drive select можна керувати надзвичайно потужним звучанням силового агрегату. Система випуску відпрацьованих газів Audi RS sport (пропонується як опція) з чорними патрубками вихлопних труб забезпечує ще ефектніше звучання. У режимах Audi RS1 та Audi RS2 з можливістю персоналізації користувачі можуть самостійно обирати, яким повинен бути звук - спортивним чи збалансованим.

Енергія, яку генерує двигун 4.0 TFSI, надходить через передбачену у стандартній комплектації 8-ступеневу АКП tiptronic з оптимізованими моментами перемикання і функцією Launch Control на систему постійного повного привода quattro. За розподіл крутного моменту між передньою і задньою осями зі співвідношенням 40:60 відповідає повністю механічний центральний диференціал. Якщо одне з коліс починає пробуксовувати, більша частина крутного моменту автоматично спрямовується на вісь із кращим зчепленням. На передню вісь може бути спрямовано до 70 % крутного моменту, а на задню - до 85 %.

Функція селективного розподілу крутного моменту оптимізує маневреність і впевнену керованість нового Audi RS 7 Sportback - вона дещо пригальмовує колеса з меншим навантаженням на внутрішньому радіусі повороту ще до того, як вони почнуть пробуксовувати. Спортивний диференціал quattro, доступний у складі доступних у якості опції пакетів Dynamic та Dynamic plus, відповідно до потреби перерозподіляє крутний момент між задніми колесами при проходженні поворотів у спортивному стилі, сприяючи покращенню зчеплення з поверхнею, курсової стійкості та динамічних характеристик.